Track & Trace-code

Volg uw bestelling met een Track & Trace-code

Wanneer wij uw bestelling hebben aangeboden bij DHL, dan ontvangt u een e-mail van ons. In deze e-mail vindt u een Track & Trace-code waarmee u uw zending online kunt volgen. Daarnaast kunt u de status van uw bestelling ook vinden in uw account.

Onze bestellingen worden bezorgd door DHL Express. Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dat geval vindt u in de bestelstatus van uw bestelling meestal een 3S-nummer. Met dit nummer kunt u op de site van DHL (www.dhl.nl) het verzendtraject van uw pakket volgen.

Mijn Track & Trace-code werkt niet

De Track & Trace code van DHL die u van ons krijgt, wordt pas actief zodra uw bestelling is verwerkt en gescand op het depot van de vervoerder. Dat wordt vaak tijdens de nacht gedaan, dus het kan zijn dat uw code in de loop van de nacht actief wordt. Mocht de volgende dag uw Track & Trace code toch niet werken, neemt u dan contact met ons op.

Ik heb geen e-mail met Track & Trace-code ontvangen

In dit geval kan het zijn dat de betreffende e-mail in uw spamfilter terecht is gekomen. Controleert u of dit het geval is a.u.b.

Daarnaast zou u kunnen controleren of het door u verstrekte e-mailadres geen schrijffouten bevat. Heeft u van ons wel gewoon een orderbevestiging ontvangen, dan beschikken wij uiteraard over het juiste e-mailadres. Neemt u in dat geval even contact met ons op.